sobota, 24 maja 2014

PASEK - element stroju czy wy-stroju?

No właśnie :) Czasami elementy stroju, już niepotrzebne i czasami zużyte mogą dostać drugie życie w zupełnie nowym wydaniu i zastosowaniu. Macie stare skórzane paski? Broń Boże nie wyrzucajcie!!! Zobaczcie jakie piękne rzeczy można z nich zrobić :)

Pasek to nie jest "tylko" pasek.






Pierwszy raz zwróciłam uwagę na spięte gazety użyte jako siedzisko w hotelu Daniel w Wiedniu, pisałam o nim TU. Bardzo  mi się spodobał ten pomysł, ale później jakoś zupełnie wyleciał mi z głowy. Natomiast ostatnio natrafiłam na kilka innych pomysłów DIY z wykorzystaniem właśnie paska i postanowiłam się z Wami nimi podzielić :)



Najczęstszym sposobem użycia paska jest spięcie nim gazet i jest to świetny pomysł prawda? Ja też mam tyle gazet, że czasami mi się rozjeżdżają :) Również półki z paskiem są rewelacyjne.


[1, 2]


Hmmmm... można znaleźć jeszcze inne zastosowanie ;)


[1, 2]




Jeszcze raz półki, dużo półek.


[1, 2, 3, 4]


Poduszka spięta paskiem? Dlaczego nie?


[1, 2]


No i jeszcze jedno łatwe zastosowanie paska. 



[1, 2]



Można też użyć pasków w sposób profesjonalniej obrobiony. Podłogi ani drzwi pewnie nie zrobimy sami, ale pomysł naprawdę ciekawy.


[1, 2]


W ramach powyższych inspiracji wiele znich to projekty DIY, dlatego zwracam Waszą uwagę specjalnie na te linki: DIY, DIY, DIY

Koniecznie podzielcie się zdjęciami jeżeli wykombinujecie coś z pasków! :)

A tymczasem uroczego weekendu! Pogoda jest piękna więc uciekam na słoneczko :)



3 komentarze:

  1. Ja planuję zrobić lustro na pasku do swojej małej łazienki. W tym celu poszukuję długiego skórzanego paska - szukam w second handach, bo to kopalnia ciekawych materiałów :) Świetnie też wyglądają paski podtrzymujące półki! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie lustro będzie przepiękne! Może aukcje allegro? Na przykład ta: http://archiwum.allegro.pl/oferta/oryginalny-szwedzki-pas-skorzany-wwii-100-cm-i3610348732.html Znalazłam ją przy okazji pisania posta:) Bardzo chętnie zobaczę efekt końcowy. Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  2. Super! Dziękuję za linka :)

    OdpowiedzUsuń