poniedziałek, 6 stycznia 2014

Okap kuchenny

Mój plan na ten rok to zrobienie kuchni:) Nie wiem czy wyjdzie ponieważ podróże (zwłaszcza odległe) już mi się śnią po nocach (a trzeba coś wybrać), ale zaczynam się przygotowywać. Co oznacza, że przy okazji pojawiły mi się pomysły na kilka postów związanych właśnie z kuchniami. Takie moje ostatnie obserwacje:)

I tak uwagę moją przykuły okapy kuchenne. Albo raczej sposoby ich ukrywania. Muszę przyznać, że dla mnie czasy nowoczesnych metalowych srebrnych okapów minęły bezpowrotnie i nie mogę już na nie patrzeć. Oczywiście, że też taki miałam:)  Do siebie planuję okap podszafkowy ponieważ mam krótką ścianę na której musi się zmieścić cała kuchnia, więc nie mogę poszaleć. 


Ale gdyby było inaczej to byłoby jakoś tak:




  [1]




Zabudowany okap wtapiający się w ścianę to jest to! Niestety zasadniczo oznacza rezygnację z górnych szafek dlatego u mnie nie przejdzie, ale szczerze mówiąc w większej kuchni bardzo chętnie bym z nich zrezygnowała.



  [1]



[1]


[1]





[1]


Może być dwukolorowy:


 [1]


 [1]




[1]

 

 [1]


 [1]


[1]


[1]



I wisienka na torcie, okap na którym stoją lub wiszą obrazy bądź też coś innego:


[1]


[1]


[1]


Mam nadzieję, że Was trochę natchnęłam do innego spojrzenia na kwestię okapu:)


8 komentarzy:

  1. oj natchnęłaś !!!!! świetnie te okapy wyglądają!

    OdpowiedzUsuń
  2. jeśli okap to właśnie taki...nie wyglądający jak standardowy okap ;-) w kolorze ścian i zwieńczony prostą w formie sztukaterią :-) jeśli tylko kiedyś będę miała kuchnię z prawdziwego zdarzenia to okap tylko w takiej postaci :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. A to ja akurat wspólnie z żoną okap wybrałem na stronie https://e-okapy.pl/OKAPY-KUCHENNE-DO-ZABUDOWY-c36 Zależy mi bardzo, aby było to coś pod zabudowę, bo właśnie taka kuchnia będzie i chcemy, aby wszystkie sprzęty tworzyły z nią jedną całość. Okapy do zabudowy mają takie same funkcje, tylko różnią się wyglądem.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciche i wydajne okapy ma w swojej ofercie Ciarko Design - https://ciarkodesign.com/ trafiłam na nią gdy urządzaliśmy naszą kuchnie. Zdecydowaliśmy się na okap wyspowy i muszę powiedzieć, że sprawdza się rewelacyjnie. Poza tym bardzo dobrze się prezentuje i idealnie pasuje do wystroju kuchni.

    OdpowiedzUsuń