sobota, 4 stycznia 2014

Radiant Orchid kolorem 2014 roku

Od 2000 roku Pantone Color Institute™  wyznacza Kolor Roku. Pamiętacie Kolor Roku 2013? Jeżeli nie to pisałam o nim TU. Kolor wybierany przez Pantone ma odzwierciedlać "ducha czasów", być odpowiedzią no to czego poszukują ludzie, czego potrzebują a w czym kolor może im pomóc. Nie musi stać się najgorętszym hitem sezonu, ale ma odnajdywać się we wszystkich obszarach dizajnu, wyrażać nastrój i postawę konsumentów. 

Tyle z wolnego tłumaczenia ze strony Pantone:)  Więcej na stronie Pantone: http://www.pantone.com/pages/index.aspx?pg=21129

Jeżeli chodzi o moje zdanie, to nie zauważyłam wyznaczanych przez Pantone kolorów we wnętrzach w konkretnych latach, ale i tak uważam że to świetna okazja, żeby zwrócić uwagę na kolory w ogóle oraz na ich możliwe zastosowania. Pantone wybiera zazwyczaj piękne odcienie, które nawet ładnie się nazywają, a których raczej się unika w dekoracji wnętrz. 

Dlatego wykorzystuję tę okazję żeby przyjrzeć się RADIANT ORCHID.





Róż i purpura. Naprawdę piękny kolor. Ten akurat ( w przeciwieństwie do szmaragdu 2013) jest mi bardzo bliski. Zarówno we wnętrzach jak i w ubraniach lubię kolory z odcieniem różu. Dlatego może nawet się skuszę na bycie "wnętrzarsko modną" w 2014 roku;)

Nie żebym malowała sobie ściany na taki kolor, chociaż doceniam, ale dla mnie baza powinna być naturalna. Za to dodatki w różo-purpurach.... Bajeczne.

Kamieniem w tym kolorze będzie oczywiście Ametyst. 




[1]


Jest coś urzekającego w Radiant Orchid, prawda?



[1], [2]





[1]



[1]


[1]


[1], [2], [3]


[1]


[1]


[1], [2]


[1]


[1]


 [1]


  [1], [2]


  [1], [2]



Piękna gama kolorystyczna. Znalazłam tyle wspaniałych wnętrz i dodatków w tych odcieniach, że musiałam się bardzo powstrzymywać, żeby wszystkich ich tutaj nie wrzucić:) Na szczęście jest Pinterest. Zobaczcie dużo dużo więcej:  www.pinterest.com/lostintimepl/radiant-orchid-2014


Pozdrawiam serdecznie z życzeniami pięknego, kolorowego 2014 roku!!!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz