sobota, 28 września 2013

Lampy z rur

Wizyta na ostatnim  Wawa Design Festiwal już ostatecznie zmusiła mnie do napisania o industrialnym oświetleniu zrobionym z rur. Oczywiście widziałam już mnóstwo przykładów na zagranicznych blogach, ale nie wiedziałam że jest polska marka, która robi przepiękne lampy w tym stylu. Dla mnie największe odkrycie tego Festiwalu :)

To są pomysły z zagranicznych blogów:














A to nasze rodzime ZAPALGO:










Przepiękne! Trzymam kciuki za powodzenie tej marki!

5 komentarzy:

  1. Piękne, bardzo kreatywne, szczególnie urzekła mnie ta ostatnia, miedziana z szarym kloszem. Pozdrawiam i życzę miłej niedzieli :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witamy u nas :) Świąteczne świeczniki z rur też są świetne ;) Piękny jest Twój blog i piękny wybór zdjęć:) Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  2. WOW!, Piękne projekty. Jak zwykle, cudze chwalicie, swego nie znacie :)

    OdpowiedzUsuń