poniedziałek, 1 października 2012

Lampy marokańskie

Lampy marokańskie do niedawna kojarzyły mi się z kiczem i brakiem gustu. Ale ostatnio bardzo się to zmieniło. Jako jeden egzotyczny dodatek we wnętrzu wyglądają bajecznie. Piękne. Zobaczcie sami...











Widziałam też całkiem ładne lampy w Domotece w sklepie Sharda Home na parterze.


Lampy marokańskie w innych kolorach..? Dlaczego  nie...



A dla tych którzy nie lubią lamp marokańskich w wersji makro proponuję prześliczne lampeczki w wersji mikro:)










Te lampki do kupienia między innymi w  Kurnik Shop, Warszawa ul. Bałuckiego 21 (przy sklepie Anka) www.facebook.com/KurnikShop




1 komentarz:

  1. Mnie nadal nie przekonują, chociaż jak widać na zdjęciach - z odpowiednimi dodatkami i w odpowiednim wnętrzu mogą pasować i być ciekawą dekoracją. Ja wolę spokojniejsze i bardziej klasyczne lampy, na https://www.interblue.pl/ są moje ideały właśnie. Prędzej czy później na pewno uda mi się zakupić komplet do swojego salonu. Obecnie mam stare i zupełnie bez wyrazu.

    OdpowiedzUsuń