wtorek, 28 stycznia 2014

HOUSE&more

Dołączam do mojej listy sklepów, które trzeba odwiedzić HOUSE&more. W sumie dość późno to robię biorąc pod uwagę, że od kiedy zakochałam się w Riviera Maison jestem tam stałym gościem a moje wszystkie naczynia, świeczniki i inne akcesoria kuchenne oznaczone są małym RM ;) Nawet mój piękny wieszak w pokazywanej już (TU) łazience to Riviera Maison. Wszyscy wielbiciele stylu skandynawskiego na pewno dobrze mnie teraz rozumieją. Bo Riviera Maison to kwintesencja Skandynawii. Ale odnajduje się idealnie również w innych stylach.

HOUSE&more to jednak nie tylko Riviera Maison ale również Eichholtz czy Flamant. A wszystkie te marki uwielbiam. Są one gwarancją ponadczasowej elegancji w bardzo przytulnym, domowym wydaniu. W moim odwiecznym sporze wewnętrznym między stylem nowojorskim a belgijskim oferta HOUSE&more zaspokaja potrzeby tego drugiego. Nie mogę wyjść bez choćby małego wazonika albo talerzyka. To czyni moje wizyty w HOUSE&more niebezpiecznymi:)

Salon na Burakowskiej jest moim ulubionym. Jest nie tylko pięknie zrobiony, ale też jest największy i najpełniej pokazuje ofertę sklepu. Latem na zewnątrz można obejrzeć również piękną kolekcję mebli ogrodowych.

Dlatego dla tych którzy poszukują wciąż własnego stylu oraz dla tych którzy szukają pięknych mebli i dodatków Burakowska 4A to adres, którego nie można ominąć.


Ten stół poniżej to moje marzenie. Krzesła też. Nie mówiąc o lustrach.
















Zdjęcia zostały udostępnione przez HOUSE&more.



Salony HOUSE&more znajdują się również na ul. Puławskiej 579, Malborskiej 41 (Domoteka) oraz Pięknej 18.

Strona Internetowa tutaj:  HOUSE&more

Polecam gorąco:)







4 komentarze:

  1. uwielbiam takie miejsca...:))))))))))))) mogłabym chodzić i macać wszystko godzinami hihi:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ania ja też:))) A jak czegoś nie kupię to jakoś tak mi smutno ;)

      Usuń
  2. Wow, przepiękne te wnętrza, również mnie zainspirowały,chyba przez ciebie polubię tę szarość.Fotele inspirujące.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi będzie miło jeżeli przeze mnie polubisz szarość :))))

      Usuń